Tweedehands BMW 5-serie (alle) kopen?
BMW 520 5-serie 520i M Sport | Schuifdak | Comfortleder |
Bouwjaar: Mrt 2019Energielabel:-Km-stand: 77.957 kmGebruikersoordeel():€ 31.945,-- Benzine
- Automatisch
BOVAG GarantieNAP-CheckHet NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
BOVAG GarantieTot 12 maanden na aankoop worden gebreken kosteloos hersteld*.
Onpartijdige Hulp bij Klachten in geval van onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en BOVAG Algemene Voorwaarden.
Toegang tot de Geschillencommissie (indien bemiddeling niet leidt tot een oplossing).
Nakomingsgarantie: als de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG, binnen grenzen, garant voor nakoming van die uitspraak.
De voorwaarden zijn afgestemd met de ANWB en Consumentenbond.
* Zie www.bovag.nl/garantie voor de voorwaarden€ 31.945,-Mrt 201977.957 kmGebruikersoordeel():Autovitel.nl
WAALWIJK
Online sinds > 1 maand
Bewaar deze auto
BMW 5-serie: sportief, luxueus én praktisch
De BMW 5-serie is al sinds jaar en dag een van de best lopende modellen uit het gamma van deze bekende Duitse autoproducent. Toen de eerste generatie in 1972 van de band rolde, was al direct duidelijk waarom. De chique vierdeurs sedan was niet alleen praktisch en uitstekend uitgerust, maar bood bovendien spectaculair veel rijplezier. Toch was dat op papier niet meteen duidelijk. De eerste versie had slechts een bescheiden 4-cilinder motor met 115 pk tot zijn beschikking. Het was vooral de superieure ophanging en overbrenging, dat voor een sportieve en tegelijkertijd elegante rijbeleving zorgde. Ook het ontwerp oogstte veel lof. De nu zo iconische lijnen waren destijds revolutionair. Nog altijd vinden velen de vroegste tweedehands BMW 5-serie een plaatje.
Steeds meer versies
In het eerste jaar waren er slechts twee versies van de 5-serie beschikbaar: de BMW 520 met 115 pk en de 520i met 130 pk. Al snel volgden er meer uitvoeringen, waarmee BMW zo goed mogelijk op de wensen van verschillende klanten probeerde in te spelen. In 1973 werd de eerste 6-cilinder onthuld, de 525 met 145 pk. Toen het laatste exemplaar van de eerste generatie BMW 5-serie in 1981 het licht zag, waren er al 12 verschillende modellen in omloop gebracht. De motoren waren het belangrijkste verschil. Dat is namelijk waar de naamgeving op is gebaseerd: alles wat er na de '5' van 5 serie komt, refereert aan de motorinhoud. Zo had de 520 een 2.0 liter motor en de 525 een 2.5 liter motor.