Tweedehands BMW X5 kopen?
BMW X5 xDrive40i High Ex M-pakket Pano Luchtvering NL Aut
Bouwjaar: Mrt 2019Energielabel:-Km-stand: 96.509 kmGebruikersoordeel():€ 55.900,-- Benzine
- Automatisch
100% onderhoudenNAP-CheckHet NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
BOVAG Garantie100% onderhoudenOnderhoud uitgevoerd zoals fabrikant heeft voorgeschreven.
Geen sprake van achterstallig onderhoud.
Onderhoudshistorie gecheckt door een deelnemer van 100% onderhouden.
Let op het juiste kenteken en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is.
100% label geldigheid is op te vragen bij de stichting.
BOVAG GarantieTot 12 maanden na aankoop worden gebreken kosteloos hersteld*.
Onpartijdige Hulp bij Klachten in geval van onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en BOVAG Algemene Voorwaarden.
Toegang tot de Geschillencommissie (indien bemiddeling niet leidt tot een oplossing).
Nakomingsgarantie: als de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG, binnen grenzen, garant voor nakoming van die uitspraak.
De voorwaarden zijn afgestemd met de ANWB en Consumentenbond.
* Zie www.bovag.nl/garantie voor de voorwaarden€ 55.900,-Mrt 201996.509 kmGebruikersoordeel():Autobedrijf Schouten B.V.
ERMELO
Online sinds > 1 maand
Bewaar deze auto
Gebrandmerkt als SAV, geen SUV
De BMW X5 is een middelgrote multi-inzetbare auto, die zowel de kracht heeft van een terreinwagen als de luxe en de ruimte van een limousine. Deze Sport Utility Car oftewel SUV wordt geproduceerd door BMW. De eerste generatie van de X5 maakte zijn debuut in 1999. Het was de eerste SUV - ook bekend als Four-by-Four (4x4) - van BMW in het Verenigd Koninkrijk, met vierwielaandrijving en een handmatige of automatische transmissie. BMW brandmerkte de X5 als een Sport Activity Vehicle (SAV) in plaats van een SUV, om zijn vermogen op de weg te benadrukken. Dit model wordt vervaardigd in Greer, South Carolina, in de fabriek te Spartanburg, terwijl de aanpassing tot gepantserde, beveiligde auto's plaatsvindt in Mexico in de fabriek de México Toluca.
Eerste generatie
De eerste generatie BMW X5, ook bekend als de E53, werd geproduceerd tussen 1999 en 2006. Dit model profiteerde van de Landrover-technologie, met inbegrip van Hill Descent Control (HDC), een systeem dat automatisch de voorgeprogrammeerde minimumsnelheid van ongeveer 7 km/uur handhaaft, zodat de afdaling bij steile hellingen veilig geschiedt. Dit model kreeg een belangrijke facelift in 2004: nieuwe koplampen, een vergrootte grille en nieuw ontwikkelde achterlichten. Ook werd het nieuwe model uitgerust met een verbeterde vierwielaandrijving. Gedurende de resterende vier productiejaren kreeg het een aantal nieuwe standaardfuncties en nieuwe motoren.
Tweede generatie
In 2006 werd de E53 vervangen door de E70. Deze tweede generatie X5 werd voorzien van een groot aantal nieuwe technologische ontwikkelingen, waaronder het BMW iDrive-systeem als standaarduitrusting en - voor het eerst in een BMW - de optie om de passagierscapaciteit tot zeven uit te breiden. Dit model werd gebouwd op een geheel nieuw platform, met een langere wielbasis en een nieuwe generatie motoren: 6-straight 3.0 l en 4.8 l V8. De nieuwe X5 werd gekenmerkt door een herziene ophanging en een verbeterde vierwielaandrijving. In februari 2010 kreeg de E70 een facelift: een andere voorbumper en achterlichten, adaptieve remlichten, een aanzienlijke brandstofefficiëntie en verlaagde CO2-uitstoot, alsook een automatische versnellingsbak met acht versnellingen.
Derde generatie
De F15 werd als derde generatie X5 onthuld op 30 mei 2013. Het nieuwe model gebruikt dezelfde chassis en wielbasis van de vorige generatie en wordt geleverd met een keuze uit drie motoren: een 450 pk V8 benzinemotor en twee zescilinder-in-lijn dieselmotoren. De nieuwe motoren zijn zuiniger en milieuvriendelijker. Ook werd de F15 voorzien van een gelaagd uiterlijk, in tegenstelling tot de vorige versies. Het is ook de eerste keer in de geschiedenis van de BMW X5 dat een auto met achterwielaandrijving een revolutionaire viercilindermotor krijgt, de kleinste ooit waarmee een dergelijke auto is uitgerust. Als tweedehands auto is de nieuwe BMW X5 alleszins de moeite waard, want het is groter, sneller en luxueuzer dan voorheen, met een toch ingetogen vormgeving en een beschaafdere uitstraling.