Tweedehands Dacia Logan kopen?
Dacia Logan MCV 0.9 TCe Tech Road / Dealer onderhouden / Autom
Bouwjaar: Okt 2020Energielabel:-Km-stand: 151.242 kmGebruikersoordeel():€ 11.450,-- Benzine
- Automatisch
BOVAG GarantieTot 12 maanden na aankoop worden gebreken kosteloos hersteld*.
Onpartijdige Hulp bij Klachten in geval van onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en BOVAG Algemene Voorwaarden.
Toegang tot de Geschillencommissie (indien bemiddeling niet leidt tot een oplossing).
Nakomingsgarantie: als de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG, binnen grenzen, garant voor nakoming van die uitspraak.
De voorwaarden zijn afgestemd met de ANWB en Consumentenbond.
* Zie www.bovag.nl/garantie voor de voorwaarden€ 11.450,-Okt 2020151.242 kmGebruikersoordeel():Autobedrijf Van Ramshorst B.V.
NIJKERK
Online sinds 1 week
Bewaar deze autoDacia Logan MCV TCe 90 Laureate - Eerste Eigenaar - Trekhaak
Bouwjaar: Jun 2018Energielabel:-Km-stand: 74.767 kmGebruikersoordeel():€ 9.900,-- LPG
- Handgeschakeld
BOVAG GarantieNAP-CheckHet NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
BOVAG GarantieTot 12 maanden na aankoop worden gebreken kosteloos hersteld*.
Onpartijdige Hulp bij Klachten in geval van onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en BOVAG Algemene Voorwaarden.
Toegang tot de Geschillencommissie (indien bemiddeling niet leidt tot een oplossing).
Nakomingsgarantie: als de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG, binnen grenzen, garant voor nakoming van die uitspraak.
De voorwaarden zijn afgestemd met de ANWB en Consumentenbond.
* Zie www.bovag.nl/garantie voor de voorwaarden€ 9.900,-Jun 201874.767 kmGebruikersoordeel():Munsterhuis Enschede
ENSCHEDE
Online sinds 3 weken
Bewaar deze auto
Dacia Logan: een kleine en efficiënte familieauto
De Dacia Logan is een kleine familieauto en een gezamenlijke productie van de Franse fabrikant Renault en zijn Roemeense dochteronderneming Dacia. De productie, die officieel in 2004 begon, is aan de tweede generatie toe en vindt thans plaats in Dacia's autofabriek in Mioveni (Roemenië) en in de fabrieken van Renault in Marokko, Brazilië, Turkije, Rusland, Colombia, Iran en India. Het model wordt ook geproduceerd als een pick-up in de fabriek van Nissan in Rosslyn, Zuid-Afrika. Op 1 juli 2008, bijna vier jaar na de release van de eerste Logan, kwam er een gefacelifte versie op de markt: de Dacia New Logan. De nieuwe versie was voorzien van een modern design en een aantrekkelijker en comfortabel interieur. Van 2004 tot juli 2015 zijn er van het Dacia Logan model alleen al 1,5 miljoen stuks verkocht.
Betaalbare auto
De Dacia Logan was het resultaat van vier jaar ontwikkeling van het project X90, aangekondigd door Renault in 1999 na de overname van Dacia in 1998. Deze auto is vanaf het begin ontworpen als een betaalbare auto en heeft vele versimpelde functies om de kosten laag te houden. Het model vervangt vele oudere auto's in de productie, met inbegrip van de Roemeense Dacia 1310-series van de op de Renault 12 gebaseerde auto's. De auto bleek een onverwacht succes en was vooral gewild bij mensen die een goedkope, no-nonsense auto nodig hadden, die ze zo nodig zelf konden repareren.
Zelf repareren
De Logan is gebaseerd op het Dacia B0-platform, dat ook gebruikt werd voor de Renault Clio II en andere Renault en Nissan-modellen. Het heeft 50% minder onderdelen dan een high-end Renault-voertuig en een beperkt aantal elektronische apparaten. Dit maakt de auto niet alleen goedkoper te produceren, maar ook gemakkelijker en goedkoper te repareren. Sommige delen zitten veel eenvoudiger in elkaar dan die van bepaalde concurrenten. Zo zijn de achteruitkijkspiegels symmetrisch en kunnen ze worden gebruikt op elke zijde van de auto. De voorruit is vlakker dan gebruikelijk en het dashboard bestaat uit één geheel.
Sterke vering
De ontwikkelaars van de Dacia Logan hebben rekening gehouden met een aantal verschillen die er bestaan tussen weg- en klimaatomstandigheden in ontwikkelde en ontwikkelingslanden. De vering is zacht en sterk en het chassis zit duidelijk hoger dan bij de meeste andere compacte auto's, zodat de gevolgen van het rijden over onverharde wegen en kuilen op slecht onderhouden asfaltwegen gemakkelijker worden opgevangen. De motor is speciaal vervaardigd om een lagere kwaliteit brandstof te kunnen verwerken, terwijl de airconditioning krachtig genoeg is om de temperatuur enkele graden lager te brengen. Temperaturen boven de 40 graden zijn namelijk gebruikelijk in het Midden-Oosten en aan de Middellandse Zee.
Comfortabel en consistent
Voor Dacia's geldt dat het eenvoudige, maar efficiënte auto's zijn. Men krijgt waar voor zijn geld. Vrijwel alle modellen zijn, ondanks de lage prijs, aangenaam om in te rijden. De Dacia Logan rijdt comfortabel en consistent. Alle Dacia-modellen zijn gemaakt volgens de beproefde Renault-techniek. Vanwege de duurzaamheid van de Logan is deze auto een enorme verbetering in vergelijking met vrijwel elke andere tweedehands auto.