Opties
Informatie van de verkoper
Fraai, lenig en helemaal van nu. Da's het grote voordeel van een jonge auto met nog maar weinig kilometers op de teller. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 7813 kilometer heeft gereden sinds 2022. Deze Renault Captur is voorzien van een hybride motor en gebruikt dus zowel brandstof als elektriciteit. Dat betekent zuinige kilometers en toch maximale prestaties. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter horen tot de voorzieningen op deze auto.
Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook keyless entry, automatisch dimmende spiegels, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.
De Renault Captur is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Wanneer u onbedoeld buiten uw rijstrook terechtkomt, geeft lane assist een waarschuwingssignaal. Met voorzieningen als hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend!
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2020 - dec. 2021
Kenteken: GTJ-06-H
Technische informatie
Vermogen: 68 kW (93 PK)
Vermogen elektromotor(en): 74 kW (101 PK)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Accu snelladen: nee
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Soort hybride: Off-vehicle charging hybride elektrisch voertuig
Elektrisch maximum continu vermogen: 31.00 kW
Aanvullende opties en accessoires
Entertainment & Media
Exterieur
Interieur & Comfort
Veiligheid & Techniek
Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook keyless entry, automatisch dimmende spiegels, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.
De Renault Captur is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Wanneer u onbedoeld buiten uw rijstrook terechtkomt, geeft lane assist een waarschuwingssignaal. Met voorzieningen als hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend!
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2020 - dec. 2021
Kenteken: GTJ-06-H
Technische informatie
Vermogen: 68 kW (93 PK)
Vermogen elektromotor(en): 74 kW (101 PK)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Accu snelladen: nee
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Soort hybride: Off-vehicle charging hybride elektrisch voertuig
Elektrisch maximum continu vermogen: 31.00 kW
Aanvullende opties en accessoires
Entertainment & Media
- Bluetooth
- connected services
- DAB
- multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
Exterieur
- achterspoiler
- buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- LED achterlichten
Interieur & Comfort
- achterbank in delen neerklapbaar
- achterbank verstelbaar
- armsteun voor
- bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- elektrische ramen achter
- keyless start
- kunstlederen/stof bekleding
- lederen versnellingspook
- stuur verstelbaar
Veiligheid & Techniek
- alarm klasse 1(startblokkering)
- Autonomous Emergency Braking
- bots waarschuwing systeem
- elektronische remkrachtverdeling
- hoofd airbag(s) achter
- hoofd airbag(s) voor
- oplaadmogelijkheid
- Rijstrooksensor met correctie
- stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk