Opties
Informatie van de verkoper
It’s a Fasterpiece - BMW M5 F10 Competition 1/15
De BMW F10 M5. Wat ons betreft, de laatste échte M5 gemaakt. Al het vermogen op de achteras, systemen die nog écht uit te zetten zijn, onstuimig doch degelijk… Dit is zoals we de ultra-autobahn Duitsers -zonder humor- kennen. Dat er steeds meer regeltjes en futiliteiten aankwamen, had BMW op de M-afdeling al lang voorzien. Vandaar de V10 in de E60, vanwaar nu de laatste V8 turbo zonder microfilter. Nog één keertje dan.. De M5 F10 Competition. Een ultieme uitzwaai-editie.
De naam ‘Competition’ was toen -gelukkig- ook niet iets commercieels, het stond voor wat het deed. Ongezellig en snaarstrak door de bochten, bij het uit accelereren soms checken of je nog wakker bent met een kleine -zijwaartse- uitstap. 600 Beierse paarden, 700 Nm koppel. In 3.9 seconde al harder dan je (overdag) in het huidige Nederland mag rijden. Daar, daar worden liefhebbers warm van!
Speciaal voor de laatste 200 stuks, werden er iconische kleuren van de plank gehaald. 100 stuks in carbonschwartz en 100 in mineralweiss. Slechts 15 (!) stuks werden er gebouwd met keramische remmen. Je raadt het al; Die van ons is één van die 15 stuks, ooit gebouwd. Dé pinnacle van de F10 M5, met alle bestelbare opties. Dit was zo significant, dat zelfs de eerste en huidige verzamelaar, er enkel naar heeft gekeken. Vanwaar nu het resultaat; Een fonkelnieuwe M5 Competition, met alle luxe die denkbaar is. De B&O tweeters begroeten je vanuit het dashboard, het dak is volledig binnenstebuitengekeerde koe en alles is omhuld in dubbelgestikt leer. Slechts met 1.010 kilometer op de teller, klaar om op te worden genomen in een ander liefhebbend nest. Volledig originele lak, in nieuwstaat, 1 van de 15 stuks ooit gemaakt. Deze investering is thuis aan tafel dus ook prima uit te leggen!
Zien we je snel?
De BMW F10 M5. Wat ons betreft, de laatste échte M5 gemaakt. Al het vermogen op de achteras, systemen die nog écht uit te zetten zijn, onstuimig doch degelijk… Dit is zoals we de ultra-autobahn Duitsers -zonder humor- kennen. Dat er steeds meer regeltjes en futiliteiten aankwamen, had BMW op de M-afdeling al lang voorzien. Vandaar de V10 in de E60, vanwaar nu de laatste V8 turbo zonder microfilter. Nog één keertje dan.. De M5 F10 Competition. Een ultieme uitzwaai-editie.
De naam ‘Competition’ was toen -gelukkig- ook niet iets commercieels, het stond voor wat het deed. Ongezellig en snaarstrak door de bochten, bij het uit accelereren soms checken of je nog wakker bent met een kleine -zijwaartse- uitstap. 600 Beierse paarden, 700 Nm koppel. In 3.9 seconde al harder dan je (overdag) in het huidige Nederland mag rijden. Daar, daar worden liefhebbers warm van!
Speciaal voor de laatste 200 stuks, werden er iconische kleuren van de plank gehaald. 100 stuks in carbonschwartz en 100 in mineralweiss. Slechts 15 (!) stuks werden er gebouwd met keramische remmen. Je raadt het al; Die van ons is één van die 15 stuks, ooit gebouwd. Dé pinnacle van de F10 M5, met alle bestelbare opties. Dit was zo significant, dat zelfs de eerste en huidige verzamelaar, er enkel naar heeft gekeken. Vanwaar nu het resultaat; Een fonkelnieuwe M5 Competition, met alle luxe die denkbaar is. De B&O tweeters begroeten je vanuit het dashboard, het dak is volledig binnenstebuitengekeerde koe en alles is omhuld in dubbelgestikt leer. Slechts met 1.010 kilometer op de teller, klaar om op te worden genomen in een ander liefhebbend nest. Volledig originele lak, in nieuwstaat, 1 van de 15 stuks ooit gemaakt. Deze investering is thuis aan tafel dus ook prima uit te leggen!
Zien we je snel?