Opties
Informatie van de verkoper
Wij verkopen deze volledig onderhouden Ferrari 488 Challenge Evo voor onze klant.
De auto heeft twee extra sets wielen en er is een AIM-camera in de cockpit gemonteerd.
De auto werd alleen gebruikt tijdens Club Challenge-evenementen, niet tijdens de Challenge-series.
De auto is te gebruiken tijdens diverse trackdays. Ook in 2025 is de auto nog te gebruiken tijdens de Club Challenge.
Prijs excl. BTW €184.950,-
De krachtigste Ferrari-motor ooit in een Challenge auto.
De 3,9 liter V8-motor is de eerste turbomotor in de geschiedenis van de Ferrari-merkserie. 670 pk drijft de krachtigste auto aan die ooit in de Ferrari Challenge is gezien.
Het teamwerk tussen de ingenieurs en het Ferrari Style Center heeft het mogelijk gemaakt om de aerodynamische efficiëntie te vergroten zonder concessies te doen aan de Ferrari-stijl.
Het SSC-systeem (Slide Slip Control) maakt zijn debuut op een Challenge-auto.
Voor meer informatie:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Robin Schurink r.schurink@munsterhuis.nl
Wouter struik w.struik@munsterhuis.nl
Of bel 074-2555370.
Meer informatie
Modelreeks: jul. 2015 - dec. 2018
Koppel: 760 Nm
Wielbasis: 265 cm
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 330 km/u
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Infotainment
Veiligheid
De auto heeft twee extra sets wielen en er is een AIM-camera in de cockpit gemonteerd.
De auto werd alleen gebruikt tijdens Club Challenge-evenementen, niet tijdens de Challenge-series.
De auto is te gebruiken tijdens diverse trackdays. Ook in 2025 is de auto nog te gebruiken tijdens de Club Challenge.
Prijs excl. BTW €184.950,-
De krachtigste Ferrari-motor ooit in een Challenge auto.
De 3,9 liter V8-motor is de eerste turbomotor in de geschiedenis van de Ferrari-merkserie. 670 pk drijft de krachtigste auto aan die ooit in de Ferrari Challenge is gezien.
Het teamwerk tussen de ingenieurs en het Ferrari Style Center heeft het mogelijk gemaakt om de aerodynamische efficiëntie te vergroten zonder concessies te doen aan de Ferrari-stijl.
Het SSC-systeem (Slide Slip Control) maakt zijn debuut op een Challenge-auto.
Voor meer informatie:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Robin Schurink r.schurink@munsterhuis.nl
Wouter struik w.struik@munsterhuis.nl
Of bel 074-2555370.
Meer informatie
Modelreeks: jul. 2015 - dec. 2018
Koppel: 760 Nm
Wielbasis: 265 cm
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 330 km/u
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Infotainment
- Navigatiesysteem full map
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)