Opties
Informatie van de verkoper
Triumph TR6 | 02-1974 | 42.174 ml | Inruil mogelijk.
Februari 1974 rolde hij van de band in Coventry, Engeland. Er werden ruim 94.000 exemplaren gebouwd van de TR6 tussen 1968 en 1976.
Het was een van de best verkochte sportwagens in de VS in de jaren '70. Zo ook dit exemplaar dat vrij recent naar Nederland werd geïmporteerd. Inmiddels heeft deze (harde) sport-cabrio natuurlijk een Nederlands kenteken en kan per direct ingezet worden.
Staat van de auto:
Wat mag je verwachten van een auto uit 1972, de prijsklasse en mijlenstand in aanmerking genomen? Gewoon een heerlijke klassieker die je per direct kan gaan rijden!
Natuurlijk geen concoursstaat, gezien onze prijsstelling, maar wel een leuk en fris exemplaar. De auto heeft in de jaren al het een en ander meegemaakt, maar is absoluut een leuke en goed rijdende auto.
Let wel: dit is een hard en roestvrij exemplaar, zonder afgebrande lak o.i.d.
De softtop is erg netjes, geen scheuren of gaten. Daar hoef je helemaal niets aan te doen. Interieur is gewoon goed, de originele Audiovox radio is nog aanwezig. De bestuurdersstoel zou wel wat opvulling kunnen gebruiken, maar dat project is misschien leuk voor de zondagmiddag.
Het rijden:
"Back to basic" maar wel met een heel hoge "fun factor"!
Helemaal leuk om mee te rijden. Tja, het is wel van 1974, dus even ook figuurlijk schakelen naar de jaren 70.
Ook met die gedachte is het leuk om te rijden. De auto doet wat hij moet doen en uiteraard het geluid van de 2.5 6-cilinder is heerlijk. Met name met de kap open.
Het onderhoud:
De TR6 is door de vorige eigenaar technisch op orde gebracht.
Deze heeft de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- kleppen gesteld en pakking vervangen,
- uitlaat pakking aansluiting spruitstuk/uitlaat vervangen,
- eind demper vervangen,
- diverse rubbers ophanging vervangen,
- nieuwe koplampen geïnstalleerd,
- achterlicht glazen vervangen,
- bougies en Bougiekabels vervangen,
- motorolie en olie filter vervangen,
- versnellingsbak olie vervangen,
- differentieel olie bijgevuld,
- deur rubbers vervangen,
- raam rubbers in de deur vervangen,
- carburateurs gasbuis en gasnaald vervangen en schoongemaakt,
- tankvlotter vervangen,
- ruitensproeier motor vervangen,
- chroomlijst in voorruit rubber vervangen.
Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl
Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een youngtimer en u wilt deze graag verkopen maar u heeft geen zin in de "rompslomp" en mensen aan de deur?
Dan doen wij dat graag voor u door middel van een consignatieverkoop.
Meer informatie vindt u op onze website, of stuur ons een email: info@micexclusive.nl
https://www.micexclusive.nl/consignatie-verkoop
Geopend op afspraak.
M.I.C Exclusive
Noordland 29A
4451rp Heinkenszand
0629043757
info@micexclusive.nl
www.micexclusive.nl
Februari 1974 rolde hij van de band in Coventry, Engeland. Er werden ruim 94.000 exemplaren gebouwd van de TR6 tussen 1968 en 1976.
Het was een van de best verkochte sportwagens in de VS in de jaren '70. Zo ook dit exemplaar dat vrij recent naar Nederland werd geïmporteerd. Inmiddels heeft deze (harde) sport-cabrio natuurlijk een Nederlands kenteken en kan per direct ingezet worden.
Staat van de auto:
Wat mag je verwachten van een auto uit 1972, de prijsklasse en mijlenstand in aanmerking genomen? Gewoon een heerlijke klassieker die je per direct kan gaan rijden!
Natuurlijk geen concoursstaat, gezien onze prijsstelling, maar wel een leuk en fris exemplaar. De auto heeft in de jaren al het een en ander meegemaakt, maar is absoluut een leuke en goed rijdende auto.
Let wel: dit is een hard en roestvrij exemplaar, zonder afgebrande lak o.i.d.
De softtop is erg netjes, geen scheuren of gaten. Daar hoef je helemaal niets aan te doen. Interieur is gewoon goed, de originele Audiovox radio is nog aanwezig. De bestuurdersstoel zou wel wat opvulling kunnen gebruiken, maar dat project is misschien leuk voor de zondagmiddag.
Het rijden:
"Back to basic" maar wel met een heel hoge "fun factor"!
Helemaal leuk om mee te rijden. Tja, het is wel van 1974, dus even ook figuurlijk schakelen naar de jaren 70.
Ook met die gedachte is het leuk om te rijden. De auto doet wat hij moet doen en uiteraard het geluid van de 2.5 6-cilinder is heerlijk. Met name met de kap open.
Het onderhoud:
De TR6 is door de vorige eigenaar technisch op orde gebracht.
Deze heeft de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- kleppen gesteld en pakking vervangen,
- uitlaat pakking aansluiting spruitstuk/uitlaat vervangen,
- eind demper vervangen,
- diverse rubbers ophanging vervangen,
- nieuwe koplampen geïnstalleerd,
- achterlicht glazen vervangen,
- bougies en Bougiekabels vervangen,
- motorolie en olie filter vervangen,
- versnellingsbak olie vervangen,
- differentieel olie bijgevuld,
- deur rubbers vervangen,
- raam rubbers in de deur vervangen,
- carburateurs gasbuis en gasnaald vervangen en schoongemaakt,
- tankvlotter vervangen,
- ruitensproeier motor vervangen,
- chroomlijst in voorruit rubber vervangen.
Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl
Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een youngtimer en u wilt deze graag verkopen maar u heeft geen zin in de "rompslomp" en mensen aan de deur?
Dan doen wij dat graag voor u door middel van een consignatieverkoop.
Meer informatie vindt u op onze website, of stuur ons een email: info@micexclusive.nl
https://www.micexclusive.nl/consignatie-verkoop
Geopend op afspraak.
M.I.C Exclusive
Noordland 29A
4451rp Heinkenszand
0629043757
info@micexclusive.nl
www.micexclusive.nl